HIGH SPEED TURBO bezolejowa klasa 0
Firma BOGE wyznacza zupełnie nowy i zarazem wysoki poziom bezolejowego sprężonego powietrza.
Nowa technologia HIGH SPEED TURBO to kolejny wielki postęp w historii firmy BOGE. Redukcja elementów konstrukcyjnych, a także niższa zużywalność części przyczyniły się do poprawy efektywności turbosprężarek. Warto podkreślić, że urządzenia te zostały zmniejszone o połowę wielkości i dwie trzecie wagi. Bezolejowe turbosprężarki wyróżnia: dopracowana w szczegółach koncepcja napędu, wysoka gęstość energii, nieduża powierzchnia posadowienia, brak zastosowania oleju lub smaru, długa żywotność, minimalny poziom głośności, a do tego jeszcze minimalne koszty zarówno serwisowania, jak i eksploatacji. Dzięki temu można korzystać z urządzenia, kiedy jest potrzeba i bez zbędnych ograniczeń, aż do uzyskania oczekiwanego efektu.
Jeśli masz pytania związane ze sprężarkami, kompresorami, serwisem sprężarek
Model |
Efektywna wydajność (50 Hz i 60 Hz) |
Moc znamionowa silnika napędowego |
||||
bar |
psig |
m3/min |
cfm |
kW |
PS |
|
HST 55 |
7,5 |
110 |
7,97 |
282 |
55 |
75 |
HST 110 |
7,5 |
110 |
17,97 |
635 |
110 |
150 |
HST 220 |
7,5 |
110 |
36,57 |
1292 |
220 |
300 |
BOGE HST to siła napędowa rewolucyjnych zmian.
Zasada konstrukcji turbosprężarki
System pracuje bezolejowo: permanentny silnik magnetyczny nie potrzebuje przekładni, aby osiągnąć wymagane wysokie obroty, a wał napędowy posiada łożyska powietrzne. Na obydwu końcach wału napędowego umiejscowiony jest wysokiej jakości wytworzony z tytanu wirnik, który w połączeniu z dyfuzorem i spiralną obudową wytwarza powietrze. Przemyślana koncepcja chłodzenia zapewnia efektywne schładzanie powietrza po każdym stopniu sprężania, a zintegrowany przetwornik częstotliwości bezstopniowo dopasowuje wydajność do zapotrzebowania na sprężone powietrze.
BOGE HST. Nowa siła napędowa w przemyśle.
Większa wydajność, mniej elementów konstrukcyjnych w turbosprężarkach – filozofia koncepcji HST.
Chcąc osiągnąć znaczne oszczędności, które do tej pory wydawały się być nie do pomyślenia, należy na samym początku znaleźć sposób na zredukowanie elementów konstrukcyjnych. Przyczynia się to do ochrony wartościowych zasobów, obniża koszty serwisowania i oddziałuje bezpośrednio na cenę zakupu. Zyskujemy także na niezawodności – co nie jest zabudowane, nie zużyje się. Oto zaskakujące rezultaty tej filozofii na pierwszy rzut oka:
Zredukowana ilość elementów konstrukcyjnych – zwiększona niezawodność |
||
Liczba elementów konstrukcyjnych |
BOGE HST |
Bezolejowa sprężarka śrubowa |
Przekładnia |
0 |
3 |
Łożyska |
6 |
19 |
Uszczelnienia |
3 |
17 |
Silnik wentylatora |
0 |
1 |
Smarowanie |
0 |
1 |
Pompa olejowa |
0 |
1 |
Nowe wymiary |
||
Zajmowana powierzchnia |
< 50% |
100% |
Waga |
ok. 33% |
100% |
Poziom głośności |
od 63 dB(A) |
80 dB(A) |